IMAN TIJARI adalah syarikat dari Malaysia yang menjalankan perniagaan barangan muslim. Syarikat ini telah beroperasi dari tahun 2011 berdaftar di bawah syarikat IMAN TIJARI ENTERPRISE (002300264-H)

Kami menyediakan perkhidmatan membekal Madu dari Yaman untuk negara Malaysia, Brunei, Singapore dan negara-negara lain.


Segala maklumat dan pertanyaan sila hubungi :

IMAN TIJARI ENTERPRISE
No. h/p Malaysia +6019 6029839
email : imantijari@gmail.com

KENAPA USTAZ-USTAZ SUKA JUAL MADU ?

KENAPA USTAZ-USTAZ RAMAI JUAL MADU YE ?

Dulu-dulu orang Nampak selalunya orang dari kampong atau orang Asli yang jual Madu di pasar-pasar dan  tepi-tepi jalan.Tapi sekarang Ustaz-ustaz yang ramai jual Madu ..

Kenapa ye ?

Kenapa yang tak ustaz tak ramai yang jual ?



Begini ceritanya….

Kebanyakan Ustaz-ustaz ramai yang berkelulusan dari timur tengah (Negara Arab) jadi kebanyakan Ustaz mengenali budaya bangsa Arab yang sering amal makan madu setiap hari.


Sememangnya di setiap rumah pak pak arab ni  mesti ada Madu dalam rumah.
Sebab tu bangsa arab ni jarang dengan sakit-sakit kronik. Bangsa diorang pun jarang dengar masalah Kanser, masalah mati pucuk, masalah lemah tenaga batin kerana diorang ni memang amal makan madu setiap hari.


Pernah tengok pak arab umur 50 tahun solat duduk atas bangku ?

Pernah tengok pak Arab umur 50 angkat tong gas atas kepala ?

Pasal apa diorang dah berumur pun masih gagah kuat ?

Pasal diorang memang amal makan madu. 
Bukan makan vitamin dan ubat-ubat modern.

Orang kita nak beli madu takut,
 fikir macam-macam..
Pikir tak asli la.. 
takut tiruan la… 
Tapi Mee Maggie boleh pulak makan… 
"macam la..Madu bahaya kesihatan "
Tea tarik sehari bergelas-gelas dia minum. 
"Memang confirm sihat selama2nya"
Sapa pernah pikir tu zappp pisau sikit kat dada.






Sebab tu Ustaz-ustaz  nak memahamkan kepada masyarakat hari ni betapa pentingnya amal makan madu setiap hari
Bukan masa sakit baru nak makan madu .

Sebab tu Allah dah sebut dalam Al-Quran keunikan Lebah yang menghasilkan madu boleh jadi penawar kepada manusia.

Bukan ustaz-ustaz nak kaya sangat dan bukanla nak cari untung sangat….



Yang tak ustaz pun boleh je jual madu… Cuma ustaz-ustaz kelebihan diorag kadang-kadang ada yang bawa madu berjalan hihihi....



KENAPA ANDA PERLU AMAL MAKAN MADU ?
KLIK SINI

PELUANG NIAGA MADU TANPA MODAL
KLIK SINI


No comments: