Selasa, 7 Julai 2020

Makan madu boleh sembuhkan sakit 'KULIT` ?



Madu adalah penawar yang tuhan jadikan untuk menyembuhkan perbagai penyakit . sememangnya itulah rahsia dn juga bukti kekuasaan yang Allah jadikan pada lebah yang mengahsilkan penawar yang begitu hebat.

Secara logiknya ramai yang menyangka madu hanya mampu merawat masalah dalam badan Manusia. seperti sakit usus, sakit perut, memulihkan tenaga dan sebagainya.. ramai tidak menyangka madu boleh mengubati sakit kulit seperti ekzema dan sebagainya..

Mohd Fizal dari Melaka telah berkongsi kepada kami cerita ujian beliau menghadapi sakit kulit PSORIASIS yang sudah begitu lama.
pernah habis duit beribu berubat sampai ke korea tapi tetap lega hanya sekejap sahaja kemudain penyakit tersebut beruang kembali.

akan tetapi En Fizal tak putus asa . beliau terus berusaha mencari penawar . setelah cara moden tidak berhasil beliua cuba kepada penwar tradisional pula.. Beliau tertarik dengan cerita khasiat madu dan ingin mencuba untuk merwak sakit `Psoriasis`.



Bulan pertama beliau mencuba 1 botol dulu Madu Sidir Al-Wafa dari kami. setelah terjadi berubahan pada penyakit tersebut. kulitya mula kembali sihat dan cantik beliau membuat tempahan 10 botol  untuk terus dimakan sebagai ubat psoriasisnya.

JOM BACA JUGA : Madu Sidir Yaman sembuhkan buasir

Alhamdulillah bukti kebesaran Allah pada penawar yang ada pada Madu Sidir penyakit En. Fizal mula sembuh dan kulitnya kembali sihat.

VIDEO 




Di mana nak dapatkan Madu Sidir ni ?
Anda boleh buat tempahan di sini MADU SIDIR

Tiada ulasan:

KENAPA MADU SIDIR